weer thuis

7 april 2016 - Jeruzalem, Israël

Gisteravond zijn we na een vlotte reis weer in Wezep terug. De controle op Tel Aviv viel reuze mee. Onze boardingpassen hadden we per mail al toegestuurd gekregen. We konden die niet zo maar uitprinten maar we konden ze wel op onze smartphons tevoorschijn toveren. Tenminste, het lukte me na wat oefenen nog toen we op ons laatste adres waren. Toen de beambte erom vroeg kreeg ik ze met geen mogelijkheid op het schermpje. Paar keer proberen, lange rij wachtenden achter ons, beambte die wat ongeduldig wordt, dan lukt mij zoiets helemaal niet meer. Tenslotte mochten we zo door zonder dat document te laten zien. Achteraf begreep ik het: ik had geen internet verbinding, ik had ze even moeten downloaden en opslaan zoals mijn zwager uitlegde. Weer wat geleerd. We troffen ons thuis aan in goede staat. Dat is wel een voordeel van een wat langere reis. We bereiden ons daarop ook zo voor dat als we onverhoopt niet terug zouden we komen, onze nabestaanden geen puinhoop aantreffen op allerlei gebied. Daarom blijft het nawerk ongeveer beperkt tot de was en het schoenen poetsen ( zie foto's). We willen al onze lezers hartelijk bedanken voor hun leesarbeid en reacties. Het was een mooie reis maar het contact met jullie als achterban gaf een extra dimensie. Wie weet tot een volgende keer. hh

1. Gerard Blok:
    7 april 2016
    Heel leuk om jullie zo te volgen!
  2. Liesbeth:
    welkom thuis!lies.
  3. Willy:
    7 april 2016
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Ik denk dat de overgang te groot was, daarom eerst maar jassen aan denk ik. Ja, en de kamertemperatuur was direct niet op 30c.
  4. Fia wildeboer:
    7 april 2016
    Oost west weer thuis het best :)
    Ik heb Hil al weer gesproken ,als van ouds en lekker gebruind
    fijn dat jullie weer thuis zijn!