Welkom op mijn reisblog!

20 februari 2016

1. Reislogger:
    20 februari 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Janny Harsevoort:
    22 februari 2016
    Een hele fijne vakantie!!
    Ga met God!!!!!
    Ik bid voor jullie!
    Groet Janny.
  3. Ada van pijkeren:
    22 februari 2016
    fijne vakantie toegewenst geniet ervan!
  4. Arie:
    Lieve reizigers,
    Graag leef ik met jullie mee! Een mooie en waardevolle belevenis gewenst.
    En , als oudere broer, wees voorzichtig en kom heelhuids terug!
    Liefs Arie
  5. Ineke van dijk:
    Beste Henk en Hil,
    Leuk dat we mee mogen genieten van jullie reisverhalen. We zien vanzelf waar de reis naar toe gaat. Behouden reis onder de zegen van de Here en pas goed op elkaar;-)
    h.gr. jan en ineke
  6. Jack en Yvonne Pleiter:
    23 februari 2016
    Hallo. Daar gaan we dan. De amandelbomen bloeien en de cyclaampjes wuiven in de wind. De krekels rammelen met hun vleugels en Nes Amin wacht op jullie.
    Ga met God en neem een wandelstok en een zakje geduld mee. !!! hoi Jack en Yvonne
  7. Zwaan en Henk:
    Beste Henk en Hil.
    Op naar het land der belofte met zijn volstrekt unieke historische en actuele betekenis. We wensen jullie een indrukwekkende reis toe met mooie, boeiende en bemoedigende ontmoetingen en dag aan dag de bewarende hand en zegen van de God van Israël.
  8. Ries en Herma:
    Lieve Hil en Henk,
    We lezen graag mee. Lijkt me heel bijzonder om juist daar op vakantie te zijn! Veel genoegen en we bidden om een fijne en veilige vakantie voor jullie.